צפה בהודעה יחידה
ישן 17-06-08, 17:32   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי פיני צפה בהודעה
החלפת הרצועה לא קשורה לחום שבאותה מדינה, טמפרטורת
עבודה של המנוע היא כ 85 מעלות, ולא משנה אם בחוץ 20 או
30 מעלות, ההוראות של פיאט להחלפה היו כל 5 שנים או 120k
לפני שנתיים בערך המוסך המרכזי ירד ל 3 שנים שזה מוגזם.
פיני
הישראלי המצוי אוהב להימנע ממוסכים. בגלל זה שוק הרכב נראה על הפנים בארץ, מלא בגרוטאות שכל עוד המנוע מסתובב, זה מספיק לבעלים. זה מתחיל בהחלפת רצועת תזמון כמה שיותר מאוחר, ונגמר בבלמים שזועקים להחלפה בכל בלימה. במקרה הראשון הנזק יהיה כספי בלבד, במקרה השני חיים יאבדו.
אנשים ששומעים שאני מספר להם שכל 10K אני בטיפול לרענן דברים כמו שמן/מים, קוראים לי משוגע. אצלהם בטויוטה זה כל 30K.
אחת ל3-שנים לבצע טיפול מונע כדי לחסוך עוגמת נפש בעתיד זה ממש ממש לא מוגזם.
מה גם שכל טיפול כזה (כן גם במוסך מורשה) הוא לא יקר. כן, 1600 ש"ח לטיפול גדול כולל החלפת רצועת תזמון, זה לא יקר.
אם אנשים רוצים להתגאות בזה שרצועת התזמון שלהם מחזיקה 120,000 ק"מ, שיהנו. ביום שהיא תשבוק חיים, הם ישלמו פי כמה וכמה יותר על התיקון.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט