|
עדכון: לאחר הגעתי לאלי רומנו קרבורטורים היום .
אז ככה לפי אלי הקרבורטור תקין
מה שהוא עשה בכל זאת הוא הוריד לי את ה co נמוך יותר מימה שהיה
בטורים נמוכים ה co מראה עכשיו על חצי
ובטורים גבוהים גם בסביבות חצי.
זה למעשה מה שהוא עשה
לא משהו מיוחד.
והוריד לי טורים של האוטו ליותר נמוך
קומפריסיה של המנוע שהוא בדק היה גבוה מאוד הגיע לפי מה שהוא אמר ל 200 שזה גבוה בכל קנה מידה
לגבי הפלגים שהחלפתי
בדקתי את החברה והדגם וזה של :
ngk r
דגם BPRGES
יפני
לגבי העשן שמוציא האוטו
אז הוא אמר לי אלי שאין לו צבע לעשן והמנוע מתפקד בסדר
והסביר לי כל עוד שהאוטו קר ולא מגיע ל 60 מעלות להפעיל רבע צ'וק ליסוע עד שיגיע ל 60 מעלות שלו שזה בתחית הסקלה ולסגור אותו.
תגובתכם......................
|