צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
כדי לבדוק את התרמוסטט, הנע את האוטו כשהוא קר.
כשהאוטו מתחמם אט אט, הצינור התחתון צריך להיות חם, בעוד הצינור העליון נשאר קר.
כאשר הטרמוסטט יפתח, הטמפרטורה בשני הצינורות צריכה להיות אותו הדבר (חם).
המאוורר אמור להיכנס לעבודה קו אחד לפני החצי.
כמה נמוכה הטמפרטורה ששעון החום מראה?
|
אם אני נוסע במהירות קבועה החום עומד על האפס ומטפס לרבע במקסימום.
שהאוטו עומד בסרק לוקח לו לפחות רבע שעה לטפס לאמצע,וזה קרה היום בשיא החום.
לפי הבדיקה שהצעת לי לעשות אני בספק אם הוא תקין או אם יש בכלל תרמוסטט כי באמת תוך זמן קצר (דקה או 2) גם בצינור השני מרגישים את אותו חום.
מישהו פה אמר לי שהתרמוסטט נמצא ליד המפלג ולא הצלחתי לזהות אותו...
תודה