ברגע שהמנוע לא מסתובב אין צירקולציה של הנוזל בתוכו.
זה עונה על 2 השאלות שלך.
למלא נוזל קרור צריך מן הסתם כאשר המנוע מכובה, אבל להוסיף לאחר מילוי, רק כאשר המנוע עבד, נפתח הטרמוסטת, ומאוור נכנס לפעולה.
לגבי סעיף 24 - הוא אכן סעיף דבילי, כמו עוד הרבה סעיפים בכתבה הזאת.
למה הוא דבילי - כי הבלמים מתחממים ובשלב מסויים יפסיקו לבלום. כמו כן קיים אפקט "דשפוט".
"דשפוט" - זהו אפקט שהתחיל בקרבורטורים, המונע הזרקת/הספקת דלק לתוך המנוע בזמן הילוך משולב, ודוושת האצה במנוחה (סרק) אז זה גם חוסך דלק, אם כבר מדברים על זה. למי שיש בעיות בגומיות שסתומים, יסבול מקצת עשן לבן מאחורה.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein
|