צטט:
במקור פורסם על ידי Tzvika 16V
אצלנו יש 2 רכבים כאלה יש תופעה זהה זה בעיקר עכשיו בימים הקרים תוך כדי נסיעה מעל 40 קמ"ש לערך הרוח הקרה מצננת את הרדיאטור כך שנוזל הקירור קר יותר ומקרר את המנוע והמחוג יורד לרבע. אם אני עומד במקום למשל בפקק אין את הבעיה הזאת והמחוג נשאר באמצע.
|
זה לא נשמע הגיוני הרי בשביל זה יש את הטרמוסטט של הרכב שאמור להיסגר חלקית וכך לשמור יותר טוב על חום המנוע קרוב יחסית לחצי. אצלי מרגע שהטמפ' הגיע לחצי החימום לא מוריד את הטמפ' בנסיעה
עד ממש לרבע אלא 2-3 קווים מתחת לחצי ולא יותר.