צפה בהודעה יחידה
ישן 02-08-07, 18:11   #9
Guest
 
הודעות: n/a
אני חייב לציין כי נושא חיישני הABS זה בדיחה לכל הדעות . ראשית יש לבדוק תקינות חיבורים . דבר שני אין שום קשר בן מערכת הבלימה לבין החיישנים . אני ממש מתפלא כי שניהם נשרפו הדרך הייחידה שבה חיישן כזה יכול להשרף היא ע"יי קצר מלא לאדמה מאחד החוטים שלו או שחיקה . (במקרה שלך זה לא יכול להיות ששניהם נשרפו בו זמנית . ) החיישן הוא בסך הכל סליל שמקבל פולסים מהגלגלים . אני משתגע מהמחיר שגובים על זה .

ועכשיו אני אסביר למה אני טעון עצבים בנושא .
לאבי יש רכב מסוג שברולט קוולאיר. ביום מין הימים נשרף חישן כמו זה של ABS גלגל אחורי ימני .
ביקשו 900 שקל לא כולל הרכבה .

אני התחרפנתי מהמחיר . פירקתי את החיישן . והתחלתי לפרום את חוטים הסלילים . (לאחר שמדדתי את ההתנגדות בחיישן תקין ) וליפפתי אותם על גלגל (שיהיה נוח ללפף מחדש ) לבסוף (חוק מרפי ) מצאתי את הנתק בסליל . עשיתי הלחמה קטנה (מרחתי מעט לק ציפורניים לבידוד) והתחלתי ללפף בחזרה . כל הסיפור לקח לי אולי שעה וחצי . לאחר הרכבת החיישן מדדתי את ההתנגדות וראיתי כי לא היה שינוי מהחיישן התקין .

הרכבתי והפלא ופלא כמו חדש. אז אני רוצה להגיד לך שחסכתי אולי 1200 שקל ( ז**ה לא מרוויחה 1200 שקל בשעה וחצי ) אני כמעט בטוח שהם משפצים את החיישן ומוכרים ללקוחות מחדש.

אז לא למהר להשקיע כי אולי תוכל לשפץ את החישנים בעצמך (במידה והם אכן נשרפו ) צריך עדינות , רב מודד , מלחם , ולק ציפורניים )

אני מקווה כי הודעה זו לא מיותרת עקב הבדל בין סוגי החיישנים .
אני מניח כי השיטה היא אותה שיטה .
עמית