|
דויד, זה כבר מצב שונה לחלוטין. כאשר מנוע לא עובד עגול ומזייף אז בטח שלא אגע בטיימינג לפני שאבדוק מדוע הוא מזייף וברור לחלוטין שסימון טיימינג שכזה הוא טעות מהיסוד. אך כאשר המנוע עובד תקין ועגול אין שום בעיה ולכן כל רכב שאני מקבל לעבוד עליו דבר ראשון אני שומע אותו עובד לדעת איך קיבלתי אותו! שוב אני אומר שהנעילות הם המנגנון הכי בטוח להצלחת העשייה בכל רכב ולא רק בפונטו אך לעיתים צריך לפתוח את הראש לאופציות אחרות שעושות יופי את העבודה. אני מאוד מעריך את הנסיון שלך בפיאט ומבחינתי אתה הדוקטור אך עדיין כל החיים לומדים דברים חדשים כמו העניין של גירוז מובילי קאליפר שניתפס עוד מהדיון שהיה לנו אז..
אני מבטיח לך שתיפתח לשיטות חדשות מבחינתך לפחות אתה תראה כמה דברים יכולים להיות פשוטים גם בלי שהיצרן יכתיב לגביהם איך להיתנהל. השורה התחתונה זה התוצאה במה שתעשה ולא הדרך שתעשה כדי להגיע אליה.
|