צפה בהודעה יחידה
ישן 25-08-15, 18:11   #1
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי Nuker צפה בהודעה
התכוונתי לשעון,אף פעם,גם בזמן ההתחממות יתר שעברה על המנוע החץ בשעון לא עבר את החצי (כאשר טיפה לפני החצי זה המיקום הקבוע כאשר המנוע בטמפ' עבודה --טמפ עבודה במקרה הזה אני מתאר את מיקום המחוג הסופי ולא חום מנוע הנמדד חיצונית)

בקשר לפראפלו,אני מסכים שאפשר לשים נוזל קירור איכותי אחר, אבל אם אפשר למה לא ללכת לפי הוראות יצרן.

לגבי המים המזוקקים אני גם מצתרף ל eli_h1, פה כבר מדובר בעמידות לחום וטמפרטורת הרתיחה,
אולי בטווח הקצר מזוקקים או נוזל קירור זול יעשו את העבודה
בטווח הארוך צפה לראש,זו בדיוק הסיבה לחשד שלי,יש לי הרבה נסיעות הרריות והמנוע במאמץ מעל הרגיל ,זה בשילוב הנוזל הזול והלא ידוע ששמו לי הביא אותי למצב של ראש (כנראה).

טוב לענייננו, נחזור לעניין התרמוסטט ושאלתי המקורית בשילוב הדוגמא שלי למלעה,

האם יש פסק דין?
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לא בעיית טרמוסטט.
מילים כמו "נראה ש-, קרוב לוודאי, כפי הנראה, סביר ש-, עושה רושם, לכאורה, כנראה." לא מוכיחים שהראש הלך בשל שילוב הנוזל הזול והלא ידוע ששמו לך.
נכון שכדאי ללכת לפי הוראות יצרן. אבל צריך לקחת בחשבון שגם ליצרן יש אינטרסים. קרי, חברת בת שמייצרת עבורו את הנוזל במחיר זול. או השימוש בחלקים מקוריים בלבד.
בינתיים הכול דיבורים. אני מעדיף להסתמך על הוכחות.
דוד.
אוייייי כמה שאני היתעפקתי שלא להגיב לדיון שהיתפתח כאן אבל אני כבר לא יכול יותר
אני לא רואה סיבה למלא נוזל קירור מקורי כאשר יש מספיק תחליפים שאפר לקנות שהם אפילו יותר אכיותים מהאיטלקי וזולים יותר.
לגבי מים מזוקקים נכון שטמפ הרתיחה שלהם נמוכה יותר ממי ברז אך אחרי שאתה ממלא את הרדיאטור במים האלה תמיד יהיה איזה שהוא חומר במערכת קירור שיתמוסס במערכת הקירור כמו חלודה ושאר חומרים אחרים (לא ניכנס לכימה פה ואם יש צורך אני אביא הסבר מדויק מאמא שלי שהיא דוקטור לכימיה) ככה שטמפ הרתיחה תיהיה יותר גבוהה מ100 מעלות.
לגבי טווח ארוך של שימוש במים מזוקקים או כל תחליף זול אחר פרט למקורי זה מיתוס
אצלי בבלנו הלך ראש כי ניקרא צינור והמנוע רתח ואין לא היה שום נזק לראש עקב שימוש ממושך במים רגילים ו/או כל תחליף אחר כביכול לא איכותי ומדובר בבלנו 96
בבלנו של *** (הכחולה שהיתה לו להבדיל מזו שאישתו דפקה) הלך ראש עקב עיפות חומר הראש נימצא סדוק בבדיקת לחץ אצל החרט הלנו היא שנת 98
בוולבו 740 88 של אמא שלי לפני חצי שנה נידפק האטם ראש עקב פגם ביצור או השד יודע מה ונוזל הקירור היה נוזל הכי פשוט שיש ומדובר במנוע שאני שיפצתי 4 שנים קודם לכן
בקיצור ברזל זה ברזל זה ברזל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק  
הגב עם ציטוט