צפה בהודעה יחידה
ישן 25-08-15, 17:13   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
Nuker,הנה הסיבה שהלך לך ראש המנוע: "המכונאי שנגרר אליו הרכב אמר שלא היה כמעט נוזל קירור במערכת".והנה עוד בעלת ספייס שחשבה בטעות כמוך, שהלך הראש בגלל שהוסיפה מי ברז.
היא טיפלה אצל ממוסך שימשון וראה מה אמרו לה. בעיקר את "שזה לא ממש משנה".

"אני קצת מופתעת לקרוא מה שכתבתם כאן - (מצותת מאתר פיאט).
אחרי הטיפול 40,000 הראשון שלי אצל שמשון נאמר לי ששמו לי את המים של פיאט, ושיש מצב שמחר-מחרתיים המפלס ירד קצת ואני אצטרך להוסיף.
שאלתי מאיפה לקנות והעובד של שמשון אמר לי שאין צורך לקנות, שאני פשוט אוסיף מי ברז. שאלתי אם צריך מזוקקים או מינרלים או משהו, הוא אמר "לא, פשוט מי ברז".
שמתי מי ברז.
אח"כ הלך הראש מנוע...
כשאספתי את הרכב משם שאלתי את חיים שוב לגבי המים של פיאט והוא אמר לי לשים מים רגילים, ואם יש לי אז מינרלים יהיו טובים יותר, אבל שזה לא ממש משנה."

ראה כאן שאלה שלדעתי חכמה של בעל הספייס.
בעניין: נוזל קירור LEMFORDER במקום פארפלו פונטו 2001
ברור לי שהנוזל איכותי..
ציתות: "האם ההתעקשות של פיאט לפראפלו נובעת מכך שהיא מייצרת את הנוזל?"
תודה על התגובות.

וכאן שאלה תמימה של משתמש.
בעניין: האם לפסול בראבה בגלל נוזל קירור פרסטון (ולא פארפלו)? (הכוונה לקניה)
תגובה: ברכב שלי פיאט בראבו 98 , יש נוזל פרסטון מזה 4 שנים ללא בעיות.
מפליא עד להיכן "הולכים" אנשים עם מיתוס הפראפלו הזה.

לסיכום הנושא האין סופי, אם מערכת המים תקינה, לא ממש משנה איזה נוזל שמו לך.
ויש לי הסבר לכך, אבל הפעם לא הזמן להאריך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט