צפה בהודעה יחידה
ישן 22-03-15, 02:02   #5
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
מחזירי שמן ופקק אמורים להיות עניין של גרושים,
אתה יכול לחסוך במשאבת מיים אבל תדע שאם היא נדפקת צריך לפרק הכל שוב (מחיר עבודה של טיימינג).
לגבי החריטה לדעתי זאת החלטה במקום כשהחלק מול העין, אצלי ברכב של 200K כאשר הוחלף קלאץ לא חרטו כלום והכל בסדר.
אין יותר מדי מה להוסיף על מה שכבר נאמר,
סתם מתוך סקרנות, איפה תתבצע העבודה?
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט