צפה בהודעה יחידה
ישן 05-11-14, 13:53   #1
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צודק בכל מה שאמרת, אבל העניין הוא שלא "שופכים" את האוויר לתוך הצילינדר כך ש"יכנס כמה שיכנס", והוא לא נכנס לשם בחסד, אלא עקב תנועת הבוכנה לנמ"ת. בדיוק כמה שהפליטה נעשית ע"י תנועת הבוכנה לנמ"ע.

אז הדבר היחיד שמשתנה זה הרצון של התערובת להכנס לצילינדר או לצאת ממנה, והרצון הזה נקבע ע"י הפרש הלחצים בין החללים.
במצב של כניסת התערובת, הדבר היחיד שגורם לה להכנס זו תנועת הבוכנה מטה. בחוץ לחץ אטמוספרי, בפנים כלואה מעט מהתערובת הקודמת, שככל הנראה גם היא בלחץ אטמוספרי.

במצב של יציאת התערובת, יש גם תנועת בוכנה מעלה וגם הפרש לחצים גדול שמעודד את רוב התערובת לצאת מעצמה גם אם הבוכנה כלל לא הייתה דוחפת אותה החוצה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק  
הגב עם ציטוט