צפה בהודעה יחידה
ישן 28-09-14, 10:37   #1
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
אתה מחפש במקום הלא נכון.
למה לתת + לחוט האדום/תכלת (זה שנותן מתח למתג)?
שתי אפשרויות פעולה:
1. פשוטה יותר - בדוק על האדם/תכלת בעזרת נורת ביקורת אם יש מתח כאשר הסוויץ' פתוח. צריך להיות מתח ללא קשר למצב הפדל/מתג. אם מגיע מתח לשם, תוכל לבדוק על החוט האדום/שחור כאשר הפדל לחוץ, ובמידת הצורך בפנס, אבל זה רק בשלב שני.
2. לתת מתח ישיר לחוט האדום/שחור ולראות שהפנס דולק. אם נדלק - תן את המתח לפני מתג אורות הבלם וודא שהוא נדלק גם כאשר הפדל לחוץ. אם לא נדלק, צריך להתחיל לחפש בפנס.
אני פחות אוהב את השיטה השניה, להתחיל לעבוד עם מתח גלוי זה מתכון לקצרים לבעיות.

לגבי הפיוזים - לדעתי עדיף להחזיר את הערכים המקוריים ובמידה שנשרף, להבין מקומית מדוע יש עומס מוגבר על אותו פיוז. חלק גדול מהאנשים מחליף פיוזים בצבעים שונים בלי להבין מה משמעותם, או לחילופין "נתקעים" באמצע הדרך ללא פיוז בערך זהה ושמים "מה שיש" במקום מתוך כוונה לטפל בזה מתישהו וזה אף פעם לא קורה באמת.
שמר מנותק  
הגב עם ציטוט