צפה בהודעה יחידה
ישן 15-09-14, 21:34   #4
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אז הסתיים גם סיפור של נורת ההזרקה ברכב
תודה רבה לרפי על שדיבר עם מ.י.ר עבורי, לא היה ניתן להשיג חלק כזה אפילו מ ebay.
מצאתי אחד בפירוקיה אבל כשהוצאנו אותו חוט אחד נקרע.
המחיר היה הוגן לגמרי והכי חשוב שנפתרה התקלה מבלי להתחבר לסורק תקלות.

החיישן הזה היה האחרון שהיה למ.י.ר במחסן ולקח להם יומיים למצוא לי אחד כזה. המק"ט שמסרו לרפי הוא לא הנכון.

החיישן החדש:



ממש Plug & Play:
היה צריך להתאים את הקונקטור לנקבה, החיישן בא עם קונקטור זכר.
נראה שכבר החליפו חיישן כזה בחיי הרכב כי עשו שם לחיצות מגעילות של חוטים כפי שניתן לראות ליד הרמקול של האזעקה.



הלחמתי מחדש את החוטים לקונקטור המקורי:



הרכבתי את החיישן מאחורי הגיר אפילו ללא ליפט. גישה ממש חרא אבל לבסוף הצלחתי.



נסעתי שעתיים ונורת ההזרקה לא נדלקת לשניה. שום איפוס למחשב ושום כלום.
התופעות שקרו כשהחיישן היה תקול או מנותק - מנורת ההזרקה היתה נדלקת והרכב היה ישר נכבה במעבר לניוטרל לקראת עצירה או בהורדת הילוך 2 בסיבובים.

עכשיו הכל תקין
chesh מנותק   הגב עם ציטוט