צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-14, 16:52   #15
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אני לא חושב שאתה בכיוון הנכון של גורם התקלה.
בה"פ כתבת " הרכב עבר ראש מנוע לתחושתי העבודה לא תקינה ולראיה בעל המוסך שעשה ראש מוכן לספוג את עלות התיקון שתעשה במוסך אחר. " לא נראה לי שזאת אכן ראיה.
לצערי אני חייב לכתוב לך, שלא נראה לי. יש סיבה אחרת. מה, הוא הודה שהתיקון לא צלח ?. אם כן למה שלא יחזור על התיקון ?. מה לדעתו הבעיה ?.
לגבי התיקון אצלי, לא אוכל לנפק לך חשבונית כי סגרתי את התיק.
לגבי מוסך שייבצע אין לי בעיה. אדבר מחר עם חבר שלי בעל מוסך למכונאות וחשמלאות רכב.
אבל שוב לא נראה לי שהבעיה בראש המנוע.
ועכשיו לטיפ' שעלול לפתור לך את הבעיה. כתבת, "נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל".
נסה להוריד שוב את חיישן החום, פתח את מכסה הרדיאטור, מלא נוזל קירור עד הסוף.
הכניס מברג דק יותר מהחיישן לחור, נקה משם את האבנית. נראה לי שהחיישן לא מקבל סירקול ראוי של נוזל הקירור.
דוד.
דוד מוסכים יש לי גם בבאר שבע, יש כמה סבירים אבל אף אחד לא מכיר ונושם פיאט.
כולם מדברים המון זה פשוט מחלה - אפשר לחבר אותם לטורבינה ולהפיק חשמל.

אני מחפש מוסכניק שיתיישב על הכסא נהג ויבין שהקפיצות טמ"פ לא תקינות למרות נעילה בסוף ולא יספר סיפורים שזה בסדר.
יש עוד כמה סימנים חלקם רשמתי למעלה שמי שמכיר פיאט יבין שמשהו לא תקין ונשאר לו רק למצוא מה - אני מצפה ממנו להבין ולהצביע לכל הפחות על הסימנים שאני מבין תוך רבע שעה של סיבוב באוטו.

אם הוא לא מסוגל הוא לא מכונאי פיאט כמו שמכונאי פיאט צריך להיות , הוא סה"כ עוד מוסכניק מיני רבים מדי.

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 02-04-14 ב 17:21.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט