צטט:
במקור פורסם על ידי GreaseDonkey
בפונטואים חיישן חמצן קדמי (וזה ממש לא חיישן אויר או זרימת אויר) משפיע מאוד על תצרוכת דלק ולכן חשוב מאוד למדוד אותו עם סקופ כדי לוודא כי תפקודו אינו עצל.
למיומנים שבינינו אפשר גם עם רב מודד אבל כזה שמגיב מהר כמו רבי מודד של שווה-ארנו או פלוק ולא רבי מודד שקונים בהום סנטר.
|
מה תפקיד חיישן החמצן הנ"ל? לא הצלחתי להבין בדיוק מה הוא מודד
איך בודקים אותו עם רב מודד? האם רב מודד פשוט של UNI-T יספיק?
תודה ולילה טוב.