צטט:
במקור פורסם על ידי matansab
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.
שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
|
עובדים כאשר הקראנק בנמ"ע כי אז המרווח בין הסתום לבוכנה הוא קטן יותר והלחץ שנוצר מחזיק את השסתום למעלה יותר טוב אם מדובר במצב בו הכונה קצת דולפת אז אם המנוע לא בנמ"ע אז החלל הוא גדול יותר ולוקח לו יותר זמן להיתמלא ולכן לשמור על הלחץ קבוע בחלל גדול יותר יהיה יותר קשה למרות שמדובר באספקה קבוע של לחץ 10 PSI זה לא לחץ גדול אחרי הכל