צפה בהודעה יחידה
ישן 29-01-14, 00:31   #26
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.

שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
עובדים כאשר הקראנק בנמ"ע כי אז המרווח בין הסתום לבוכנה הוא קטן יותר והלחץ שנוצר מחזיק את השסתום למעלה יותר טוב אם מדובר במצב בו הכונה קצת דולפת אז אם המנוע לא בנמ"ע אז החלל הוא גדול יותר ולוקח לו יותר זמן להיתמלא ולכן לשמור על הלחץ קבוע בחלל גדול יותר יהיה יותר קשה למרות שמדובר באספקה קבוע של לחץ 10 PSI זה לא לחץ גדול אחרי הכל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט