|
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.
שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
|