דוד, שים לב שלא התייחסתי למה שהמכונאי אמר לו כי מה שאני לא בטוח לגביו אני לא אומר (מאד משתדל לפחות P

,
110K זה בערך רמת חיים של הקלאץ' ואם נהייה קשה זה כנראה משחיקה מצטברת,
נכון, הוא לא חייב לרוץ ולהחליף ויכול לחכות שהקלאץ יתחיל להחליק, לדעתי אין טעם למשוך.
אם הוא היה אומר שהלחיצה קשה והקלאץ' הוחלף לא מזמן המחשבה הייתה אחרת,
במידה ואנו דנים בפתרון הקושי לאור המידע שהוצג האחוזים יהיו לטובתי באם יחליף קלאץ' "הבעיה" תיפתר.
אינני מכונאי רכב ואין לי נסיון אז הותקלתי, אבל קלאץ קשה ככל הנראה נובע משחיקה\עיוות
בפלטת לחץ ו\או באצבעות של השמש.