|
צילום הבורג לא יסביר דבר. חצי מזמן העבודה "לקח" חילוץ הבורג, ע"י חימום בברנר וקירור.
עמוס בצילום שהעלית, לא ברור היכן הכשל בגלג"ש.
הנה תמונות עם הסבר. הקייל שניגזר תפקידו למרכז את הגלג"ש על חריץ בקרנק. תפקיד הבורג, לחזק אותו לקרנק. כאשר הקייל ניגזר, הטיימינג מאבד את התיזמון, הקרנק מסתובב ללא הגלגל למרות שהוא ניצמד עם הבורג. במקרה הזה המנוע עדיין עבד, משום שנישאר מעט גרד מהקייל. אבל לא היה לוקח זמן רב שהמנוע היה נכבה. בספייס המצב הנ"ל גורם לעיקום שסתומים, בשל מפגש בוכנה/שסתומים.
בתמונה השנייה ניגזר הפין שתפקידו למרכז את גלג"ש של הפולי כלפי חיישן הקרנק בזמן הרכבה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|