צפה בהודעה יחידה
ישן 21-04-07, 15:05   #2
Guest
 
הודעות: n/a
טל שלום רב !

מדברייך הבנתי שרכשת את הרכב כמשומש .

לדעתי, חובה עלייך לבדוק מהו סוג נוזל הקירור בו התשמש/ו קודמיך .
פיאטים והפונטו בעיקר הם מכוניות אמינות מאד . כל זאת נכון אם וכאשר הרכב מטופל בדקדקנות ע"פ הוראות היצרן .
הפונטו דורשת לצינון הרדיאטור נוזל מסוג "paraflu" ע"פ ספסיפקצית היצרן .
רכב שבו לא השתמשו בנוזל הנ"ל צפוי לבעיות כפי שאתה מתאר, שעלולות לגרום אפילו עד לקורוזיה של מערכת הקירור ומשם לנזילות של הנוזל ואף להרס של ראש המנוע כתוצאה מהתחממותו .

ראשית בדוק שאכן מפלס נוזל הקירור (ברכב קר) בגובה תקין . הוסף נוזל Paraflu (חצי נפח מים מזוקקים+חצי paraflu) עד למקסימום ובדוק אם לאחר זמן אין איבוד של הנוזל .
אם אין איבוד, מדובר ככה"נ בתקלה של הטרמוסטט, אך אם נוזל הקירור דולף, ייתכן ויש לטפל במערכת הקירור .

בברכה .