צפה בהודעה יחידה
ישן 29-09-13, 00:18   #6
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
חיישן חמצן תקול, לא עשוי לגרום לעלייה כל כך מוגזמת בצריכת הדלק. אם יש כזאת צריכה, החיישן יצא מטווח פעולתו ולא יתפקד.
ז,א שאם תבדוק עכשיו שוב עם מחשב בדיקה, המחשב ירשום שהחיישן תקול, למרות שהוא חדש ובסדר.
ביחס לרעש, אתה חייב לבדוק ולגלות מה גורם לו. זאת כדי שלא נשגה באיתור התקלה. כנס למוסך ובקש לדעת ממה נובע הרעש ועדכן. על בדיקת שמיעה כזאת, לא גובים תשלום.
אם אין רישום על אחד מהם במחשב הבדיקה. צריך לבדוק אותם ידני.
במוסכים לא בודקים ידני. אם אין קריאה במחשב הבדיקה, מתחילים להחליף חלקים בעזרת בדיקת 4 גזים עד שמוצאים.
באופן כללי צריכת דלק מוגזמת נובעת, מהחלקים הבאים:
א, חיישן חום מנוע (ECT)
ב. חיישן אקסלרטור (APP )
ג. בית מצערת. כולל החיישן.
ד. שני החיישנים, (MAP ) ו- (IAT ).
דוד.
תודה על התגובה ,חבר ייעץ על תקלה דומה של חוטי הצתה גמורים ?אצלי הוחלף לפני מאה אלף קילומטר ?כמה זמן הם מחזיקים המקוריים?כי מה שמוזר שהצריכה עלתה בהדרגה .ראיתי לא מזמן שהחוטים נגעו במנוע אחרי החלפת פלאגים והגומי שעוטף נמס בקטנה .

נערך לאחרונה על ידי yuri100 : 29-09-13 ב 00:24.
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט