צפה בהודעה יחידה
ישן 26-07-13, 18:49   #5
guysternberg
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2013
מיקום: כפר יובל/ראשון לציון
הגלגלים שלי: fiat punto sx
הודעות: 86
רפי קודם כל תודה רבה על ההסבר המפורט. אם אני מבין את ההסבר אז הווסת אצלי בעצם בכל פעם מחזיר את הלחץ חזרה לערך התקין כפיצוי על הוואקם שנוצר בעת ירידית הבוכנה הגורם ליניקה נוספת ולא רצויה של דלק מהמזרק הפתוח.

כבר הזמנתי ווסת דלק אוניברסלי ואני מתקוון להתקין אותו לפני סעפת המזרקים על מנת שלחץ הדלק אצלי יהיה 2.5 באר כמו שאמור להיות על פי היצרן.

עדיין תחושת הבטן המכונאית שלי אומרת לי שזה כנראה יפתור חלק מן הבעיה קשה לי להאמין שחצי באר יעלה את צריכת הדלק ביותר מ30 אחוז (מקווה שאני טועה). ברגע שאקבל את הווסת אעדכן בממצאים.

עד אז אם מישהו יכול לתת לי את הערכים של החישנים אני אשמח כדי שאני אבדוק אותם ואהיה בראש שקט שאני לא צריך להזמין עוד משו.

תודה רבה!

גיא.
guysternberg מנותק   הגב עם ציטוט