צטט:
במקור פורסם על ידי dennis
אבל הנה יש לך דוגמה של הבחור מעליי עם ה אבאר'ט, גם כן רכב חדש שהוא קנה מהחברה.
לא מטפל במורשה. והאחריות שלו עדיין בתוקף, נאור תקן אותי אם אני טועה.
|
בעקרון אין אחריות ברגע שטיפלת במוסך שאינו מורשה.
אבל עניין האחריות לא מעניין אותי כי אני מעדיף להפסיד אותה כדי לקבל טיפול טוב שאני יודע שישמר את האוטו.
לא חסר דברים שהגעתי למוסך הראשי והם התנערו מהדברים אבל ההבדל ביני לבין הבחור שחסר לסמל"ת שמישהו שהוא בעל אבארת' או אלפא רומיאו יפנה לעיתונאות כדי להוציא את הלכלוך החוצה.
בגלל זה מגיע לבעלי הרכבים הללו השירות הנוסף שנקרא ABARTH VIP או ALFA WAY שנותן לנו את האופציה לבוא בתלונות לעומת רוכשי רכבי פיאט.
אני יוכל להגיד לך שלחבר שלי בג'ולייטה הלך מנגנון המולטיאייר ואחרי שהתלונן על זה בשירות ALFA WAY והגיע למנהל שירות קיבל הארכת אחריות, מעבר לזה שגם היה לו נזק שהמוסך עשה בנסיעת מבחן שהבוחן עבר תאונה עם הרכב והיה בלאגן עם המוסך ורק אחרי הפנייה לשירות נפתרו הדברים.
מעבר לזה שהיום יש חוק המאפשר לטפל במוסך שקיבל אישור ממשלתי ועדיין להיות תחת אחריות יצרן כגון המוסך של מיכאל שמטפל ברוב האלפאות וטיפל גם באוטו שלי לפני TIG.
לגבי הסדק בדשבורד של הכרית אוויר זה דבר ידוע ברכבים של הקונצרן פיאט מהפשוטים ועד היקרים, החומר של הדשבורד לא כזה איכותי ועם אתה גם לא שומר עליו כלומר שם כיסוי או חומר מגן ברמה גבוהה זה הנזק שצפוי לך מהשמש הישראלית