צפה בהודעה יחידה
ישן 23-06-13, 20:05   #5
Roslan
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2013
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו MK1 מאזדה 6
הודעות: 12
רפי לין תודה רבה על התגובה המפורטת והמושקעת !

ניגשתי לעבודה כשה אני יודע בדיוק מה לעשות שוב תודות לרפי .
הרמתי את צד ימין על ג'יק + סטנד תמיכה , נכנסתי מתחת לרכב ומיד מצאתי את פתח הניקוז , ניסיתי לדחוף לשם את האצבע אבל לא כל כך הלך לי אז הלכתי ישר על האופציה האחרונה , חיברתי צינור של מזגן ונשפתי לתוכו , מיד התחיל להשקות אותי זרם של מים שהצטברו שם .

הנעתי את האוטו והפעלתי מזגן וראיתי שעכשיו יורדות טיפות מפתח הניקוז .

עוד נסיעה של שעה + לווידוי הריגה ואכן אין יותר נזילות !

* נזקי המים - הרמקולים לא עובדים פתאום .

בכל מקרה לא התמזל לי אם המדחס שהבאתי מפירוק והוא מקרר חלש , רק שהרכב בנסיעה בעיקר בכביש ראשי . ( כמו המדחס הקודם קצת יותר טוב )
ממה שהספקתי לקרוא לפני התחלת הפרוייקט , זה שסטום לחץ שניתן להחלפה אבל החלטתי ללכת על החלפת מדחס , כנראה שטעיתי .

רציתי בהתחלה להזמין שסטום לחץ סיני וחבל שלא הלכתי על זה , קישור למקרה שהחברה מהפורום ירצו לעשות קנייה קבוצתית .
http://www.aliexpress.com/item/R134A...886771762.html
10 שסטומי לחץ במחיר 210 ש''ח מסין ( המחיר כולל משלוח)

אני אצטרך לפרק שוב פעם את הכל וללכת להחליף מדחס בפירוקיה ( עבודה לא נעימה בכלל ברכב הזה המצריכה פירוק אלטרנטור ואז את המדחס ) ולשלם שוב על בדיקת לחצים ומילוי גז .

המדחס עלה לי 200 ש''ח
בדיקת לחצים + מילוי גז 200 ש''ח

אם יש המלצות מה לבדוק במדחס בפירוקיה ו מה עוד להחליף בפעם השניה שאני הולך לפרק הכל , אשמח לשמוע על זה .


תודה
רוסלן

נערך לאחרונה על ידי Roslan : 23-06-13 ב 20:12.
Roslan מנותק   הגב עם ציטוט