אני מעדכן
הנזילה מהפקק החמירה כך שהחלטתי לא לדחות את זה,
בנוסף נזילה קטנה מהצינור שהולך מהרדיאטור לפלאנץ' מים גם לא הסתדרה,
ניגשתי למוסך מיכאל 2000 שם ביקשו מחיר התחלתי של 500 שח רק עבור החלפת הפקק הנוזל
(למרות שהיה נשמע לי לא מקצועי היות וזה תיקון טלאי שבוצע על ידם בעת שיפוץ הראש.)
בנוסף התחיל להצטבר לחץ במיכל עיבוי ופחדתי ששוב נפרץ האטם ראש, למרות שלא התחמם כלל.
כששאלתי אותם מאיפה הלחץ ואם יוכלו לעזור לי כי התיקון של הראש עדיין באחריות.
מסרו לי שלא יודעים להגיד מאיפה כי אין להם מכשיר בדיקה שכזה.
לגבי הנזילה מאיזור הפלאנץ' מבלי לבדוק קבעו על הסף שיש להחליף את הצינור שהולך מהרדיאטור וגם את הפלאנץ עם הטרמוסטט.
הבנתי שאין עם מי לדבר ודי התאכזבתי,
קבעתי עם מוסכניק פרטי שהיה מטפל לי בעבר ברכב.
הוחלפו כל 4 הפקקים מאחורי הבלוק לכיוון קיר האש, למרות ששלושה עדיין היו תקינים אבל כבר
העדפנו לא לקחת סיכונים.
בשביל פקק שעולה 8 שקל היינו צריכים להוריד סעפת, אלטרנטור, מדחס מזגן, מדיד שמן, תושבת מנוע, לתמוך בבלוק עם בוק ועבור פקק אחר גם את הסטרטר.
על הדרך הוחלפה רצועת אלטרנטור שהייתה יבשה לגמרי וחלקים ממנה כבר היו חסרים.
עלות עבודה 350 שח.
4 פקקים ורצועת אלטרנטור ובנד אחד שהיה חסר 73 שח, את נוזל הקירור שהיה הצלחנו להציל.
לגבי הפלאנץ' הנזילה הייתה מהאטם בינו לבלוק,
בעת שיפוץ הראש לא ניקו את האזור מאבנית כך שהאטם לא עשה את העבודה, בנוסף נוקה גם האזור לכיוון הצינור שגם שם הצטברה אבנית וקורוזיה.
בוצע ניקוז אוויר, וטפו טפו, אין לחץ בכלל ואין שום נזילות.

