העלתי תמונה מאצלי
אתה תצטרך חתיכת סיליקון כזאת מבית המצערת שלך, איפה שמורכב הצינור המקורי בבנד, אל צינור מתכת/אלומניום ועליו אתה מחבר את הפילטר.
ממש לא מוכרים צינורות כאלה. תוכל למצוא כאלה בסדנאות לשיפור רכבים.
תצטרך לרתך על הצינור הזה 2 כניסות/פתחים לחיישן או לנשם.
אצלי בפונטו הנשם הולך לצינור עצמו, וצינורית אדי הדלק הולכת לכיוון מכסה בית המצערת שגם בו עשיתי חור. כל מה שעשיתי חופף למקור, כלומר באותה צורה.
ישנם המון שמדלגים ומשאירים צינורות או נשמים בחוץ וזה לא מומלץ.
אם המנוע מנפח/רינגים גמורים אתה יכול לשים מתקן איסוף שמן כזה כמו אצלי (אני שמתי אותו למטרת ניקיון. כבר שנתיים אני נוסע ככה ואין לי שום בעיה.
לא מומלץ לנסוע עם צינור נשם פתוח, גם זיהום אויר, ריח ושמן שמטפטף או על המנוע או על הכביש.
יש מדריך בנושא כאן:
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...6513#post86513
לגבי מי עושה צינורות כאלה תצטרך למצוא או לאלתר. לי הכינו את הצינור הזה ב PITSTOP או TOPRPM בחולון. אני כבר לא זוכר אצל מי עשיתי.
תדע גם שלא בטוח שזה יעבור טסט ושיש סיכוי שתקבל הורדה מהכביש אבל זה כבר על אחריותך.