צפה בהודעה יחידה
ישן 28-03-13, 20:38   #4
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי gil_y7 צפה בהודעה
לפי מה שאני יודע כאשר ישנו לחץ שמן גבוה ממה שאמור להיות במערכת (בין אם כתוצאה מעודף שמן או כתוצאה מטמפ' שמן גבוהה) ישנו שסתום שתפקידו לבקר על לחץ השמן וכן כאשר הלחץ גבוה השסתום נפתח והשמן נכנס לתוך הבוכנה ונשרף ביחד עם הדלק.
בכך יורד הלחץ במערכת במידה ועלה
אתה כנראה מתכוון לשסתום נשם מסוג PCV שמעביר מעט אדי שמן לסעפת היניקה (משם הם עוברים לתאי השריפה ונשרפים שם) כאשר הלחץ השלילי בסעפת היניקה הוא גבוה ולחץ החיובי בעוקה הוא נמוך.
ישנו שסתום נוסף הוא חלק ממכלול משאבת השמן, אשר מגביל את לחץ השמן שלא יעבור ערך מסויים וזאת על מנת שלא לגרום למסנן שמן לדלוף או לנזילות שמן במנוע.
עודף השמן נפרק חזרה ליניקת המשאבת שמן או לעוקה.

נערך לאחרונה על ידי GreaseDonkey : 28-03-13 ב 20:41.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט