צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
לא מדוייק.
יש בעיה אם לא ממלאים שמן בפילטר לפני הברגתו.
הרבה מכונאים מתעצלים למלא, זה גורם לקרנק ולקמשפט לעבוד מס' שניות ללא לחץ שמן.
במנועים עם הרבה ק"מ, ניתן לשמוע את הקרנק דופק לכמה שניות.
השמן לא עובר באותו הרגע דרך הפילטר, הפילטר נימצא בסוף מחזור השמן.
לכן כאשר הפילטר סתום חלקית יש יותר לחץ שמן במנוע.
דוד.
|
הפילטר נמצא בתחילת מחזור השמן מיד אחרי משאבת השמן ולכן כל שמן שמגיע לחלקים הנעים במנוע עובר קודם כל דרך הפילטר
לדעתי לא כזה קריטי למלא את הפילטר החדש בשמן לפני הרכבתו