צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
לא מדוייק.
יש בעיה אם לא ממלאים שמן בפילטר לפני הברגתו.
הרבה מכונאים מתעצלים למלא, זה גורם לקרנק ולקמשפט לעבוד מס' שניות ללא לחץ שמן.
במנועים עם הרבה ק"מ, ניתן לשמוע את הקרנק דופק לכמה שניות.
השמן לא עובר באותו הרגע דרך הפילטר, הפילטר נימצא בסוף מחזור השמן.
לכן כאשר הפילטר סתום חלקית יש יותר לחץ שמן במנוע.
דוד.
|
ואני מאז ומעולם לא מילאתי שמן בפילטר אלא רק מרחתי קצת על הגומייה שלו ואת הכל דרך פתח המילוי. אני לוקח בחשבון שעדיין החלקים במנוע מעט משומנים. אקח את מה שאמרת לתשומת ליבי.