|
לא מדוייק.
יש בעיה אם לא ממלאים שמן בפילטר לפני הברגתו.
הרבה מכונאים מתעצלים למלא, זה גורם לקרנק ולקמשפט לעבוד מס' שניות ללא לחץ שמן.
במנועים עם הרבה ק"מ, ניתן לשמוע את הקרנק דופק לכמה שניות.
השמן לא עובר באותו הרגע דרך הפילטר, הפילטר נימצא בסוף מחזור השמן.
לכן כאשר הפילטר סתום חלקית יש יותר לחץ שמן במנוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|