צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
כשהמנוע קר צריך לבדוק ולהוסיף נוזל קרו ברדיאטור ואח"כ להניע המנוע ולחממו ולבצע ניקוז אויר ממע' קרור המנוע.
אחרי כן לבדוק ולראות שחום המנוע אינו עולה ושמאורר הרדיאטור פועל כשורה בשתי מהירויותיו.
לאחר מכן צריך להמשיך ולעקוב אם אין אובדן של נוזל קרור ואם אין פגם בראש המנוע.
בברכה - רפי לין
|
זה מה שעשיתי רפי כשהמנוע היה קר לאחר יומיים שהרכב לא נסע נראה לי מספיק קר חח בדקתי את הנוזל קירור בשביל לראות שלא ירד המפלס ואכן לא ירד המפלס אז הנעתי את הרכב לראות אם הכול עובד כמו שצריך ואז התחמם המנוע מימה זה יכול להיות המאוורר נכנס לפעולה של מהירות שניה רק כאשר החל החום לעבור את החצי.
אני חייב עזרה אם אפשר לנסוע ככה או לא החברה צריכה לנסוע לעבודה יותר מאוחר עם הרכב...
תודה איתי.