צפה בהודעה יחידה
ישן 26-01-13, 14:07   #2
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
איזה כייף. נראה שאני הזוכה בפרס.
המכשיר הנ"ל הוא לבדיקת אטימה לשסתומים.בד"כ משתמשים בו בעיקר משפצי ראשים או מכונאים מיומנים
במידה שיש חוסר סחיבה במנוע, וחיבור למחשב בדיקה במוסך לא מצא תקלה, והמנוע לא מנפח. ז.א שלא עוברת קומפרסיה לאגן השמן.
בדיקת לחץ הפוך לא בכול מקרה תגלה דליפה מהשסתומים, משום שלחץ הבדיקה מהווה לחץ על השסתומים ועוזר להם להיסגר. בדיקת וקום לשסתומים, תגלה זאת. אני מדבר על דליפה שאינה משסתום שרוף.
גם לאחר שעושים שלייף לשסתומים יש לבצע בדיקת וקום. אם המובילים שחוקים או שהקפיצים עייפים, השסתום לא יאטום כראוי. בזמן הנכון.
יש מה שנקרא בשפה המקצועית "צביטת שסתום" השסתום לא חוזר בדיוק לטבעת שלו, אלא ניסגר הצידה ואחר כך חוזר למקום. אבל בטרם הוא חוזר למקומו חלק מהקומפרסיה בורחת. בבדיקת לחץ הפוך המנוע לא בתנועה, שני השסתומים סגורים בטבעת, ונדמה שאין דליפה.
עוד מעט אצלם ואעלה בדיוק את פעולת המכשיר.
דוד.
גם בבדיקה הזו המנוע לא בתנועה ולכן אין כאן שום יתרון על פני בדיקת לחץ הפוך ובכלל, המכשיר לא אמור להיות בשימוש כאשר ראש מורכב וזה רק לפני או אחרי טיפול בראש מנוע אצל חרט.
משפץ ראשים יש להם כזה מכשיר רק מקצועי ואם יש משהו קבוע שמשפץ לך ראשי מנוע הוא לא יקח לך כסף על בדיקה כזו בלבד.
מכשיר כזה יכול להיות שימושי אם אתה אוהב לעשות שלייף שסתומים עצמאית ואז לבדוק עם וואקום. יש כאלו שבודקים עם מים, זה גם טוב.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט