צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
יאיר ועידן. אני מצטער, לפעמים צריך "לקרוא לילד בשמו" 
יאיר כתבת, "אם הידית ניכנסת קשה והקלאצ מישתלב בנק' הגבוה ומיתנתק הרבה ליפני שהדבשה מגיע לחצי מהלך אז הקלאצ' הוא הבעיה". ההיפך הוא הנכון, כאשר הקלאץ מנתק בנקודה הגבוהה, הדיסק שחוק ויש הפרדה יותר טובה.
עידן, בכול רכב שיש בו כבל, ניתן לכוון ע"י סיבוב האום ליד המזלג.
דוד.
|
איזה קטע עכשיו שמתי לב שלא קראתי את ההודעה הראשונה בשירשור

שמזכירה שהקלאצ מיתנהג בסדר ולא מחליק
אבל אצלי כשהקלאצ היה גמור בפיאט אונו שלי בזמנו בקושי יכלתי להכניס הילוכים והרכב היה "קופץ" כאשר הידית היתה בהילוך והלקאצ היה לחוץ עד הרצפה
מאור הבעיה היא לא בקלאצ כפי שצינתה השילוב תקין וגם אם הוא היה שחוק אז עדין לא היה לך היה יכול להיות בעיה של שילוב ידית כפי שדוד ציין ותיקן אותי (ראה ציתות )