צפה בהודעה יחידה
ישן 23-12-12, 19:03   #20
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא זוכר אינו קביל בביהמ"ש.
סביר להניח שאם הרעש היה לאחר שהרכיבו אותם, היית חוזר למוסך.
חשבתי מעט ונזכרתי שהייתה אותה בעיה בהונדהS. הבחור סיפר לי בחורף שעבר על הרעש כפי שאתה מתאר. הוא הלך לשני מוסכי הונדה מורשים יבואן, בדקו וחיממו את המקום והרעש פסק זמנית. אמרו לו, שכאשר הצינור החיצוני של הבולם מתקרר, (גם כאשר נכנסים לשלולית מים בחורף). הוא מקטין את קוטרו לוחץ על הגומייה בתוך הבולם, בגלל שהגומייה עובדת בלחץ נישמעת חריקה בזמן תנועתה. מעניין שזה קורה רק בקוילאוברים שהבולם והקפיץ עובדים על ציר אחד ולא בבולמים הרגילים. לאחר שלושה חודשים בקיץ, אמר לי שהרעש פסק מעצמו.
לכן צודקים המוסכים בהם היית, שאמרו לך שאין מה לעשות.
ביחס להנדברקס יש מצב שאחד המשאבות תקולה ואינה לוחצת מספיק את הרפידות.
בהזדמנות זו הנה תמונה של קוילאובר להנמכה.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  coilovers_large.jpg
צפיות: 553
גודל:  19.8 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט