יש לי חדשות טובות בנוגע לשיפוץ המשאבה ההידראולית- כמו ששמעתם- עלות החלפה בחדשה כ7000 שקל, משופצת כ3500 שקל.
לאחר חפירה בפורומים מצאתי מדריכים המסבירים כיצד לשפץ בקלות את המנוע בשקלים בודדים(עלות הפחמים)
זו התגובה שלי מקארספורום- תהנו!
צטט:
במקור פורסם על ידי hwgeek
אולי זה יעזור גם לך:
אולי זה יעזור לך לאחר שתוסיף את הנוזל ותיבדוק שאין נזילות,
החשש שלי מהחלפת המשאבה היה בנוגע למילוי מחדש של השמן ללא כיסי אוויר- גרירה למוסך וכו'
כעת מצאתי את הוידאו שאישר את הפיתרו שחשבתי עליו- פירוק המנוע לבד ללא ראש המשאבה- בלי לגעת בנוזל הגיר.
כן כן- בפיאט שלנו ישנו חלק מקורי של פרארי!!!  (אולי זה מסביר את המחיר של סמל"ת!)
ככה גם אני מיתכוון לפרק את המנוע, לתקן כמו במדריך ולהרכיב ולהרגיש חיוך של 7000 שקל!
http://www.alfadriver.com/forum/inde...motor-brushes/
המידה של הפחמים היא כ-8x6x25mm ואז פשוט לשייף למידה המדוייקת
|
אין צורך ללכלך ידיים, או לנקז את השמן ולהיתעסק במילוי מחדש.
ובנוסף מצאתי שהחיישנים של בורר הילוך/שילוב הילוך שבמוסך נאמר לי שעולה כ2000!ש"ח(התקלה שהייתה לי- בהתנעת הרכב הגיר לא משולב וישנה הודעה+נורה על בעיה בגיר, נזק של 500 ש"ח ע"י ניקוי החיישן שכרגע עובד)
ניתן לימצוא את החיישן המדובר(ישנם 3 כאלה ברובוט) במחיר בדיחה! החל מ5$ סיני ועד כ40$ תוצרת גרמניה- חיישן דומה לרוב היצרנים באירופה
http://www.ebay.co.uk/itm/New-TPS-FI...ht_12227wt_907
בנוסף אם ישנו מצב שהלחץ לא מצליח להישמר אז צריך להחליף את האקומולטור(הכדור השחור) כ360 ש"ח בחו"ל.
http://www.shop4parts.co.uk/?name=st...5986&sku=15036
פיתאום הגיר הרובוטי ממש לא מפחיד אותי בתחום עלויות האחזקה
תהנו!