צפה בהודעה יחידה
ישן 28-07-12, 15:48   #3
m.l
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: ELX 2002 ידנית
הודעות: 95
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
חום משפיע על רמת ההולכה במוליכים חשמליים - חוטים\מגעים וכולי..

עד כמה זה נוגע ומפריע למערכת ההיגוי בפיאט אני לא יודע להגיד, מוזר ופעם ראשונה שאני שומע שבחום יש בעיות עם ההגה ונראה לי מאוד הזוי.
כמו שאמרו פה כבר לפעמים אחרי כמה הנעות מחדש זה נעלם: לפעמים גם לפתוח את הפלסטיקה מתחת להגה ולהוציא מגעים ולרסס ספריי מגעים עוזר ולפעמים ( כמו שקרה לי ) זה יכול להגיע מהחלפה \ שיפוץ מנוע חשמלי ועד החלפת חיישן מומנט שצריך לתלות את המהנדס של פיאט איפה ששם אותו .
בעלות הכי זולה 1200 שקלים.
התקלה הכי נדירה היא במחשב ההגה והכי נפוצה מנוע שמצריך שיפוץ.
בכללי אומרים שלהשתמש במצב "סיטי" ( למי שיש) מקצרת את חיי המנוע והגיוני שכך , רק לצערנו זה לא אמור להיות כך, ושוב אני חוזר לעניין שמהנדס פיאט נראה לי למד בקלקילה.
כמה שזה נישמע מופרך והזוי, במשך שנתיים תמימות התקלה הייתה, אני אפילו אביא תיאור.
מחנה ב7:30 בבוקר בחניה ליד העבודה (אין חניון מקורה), נכנס לעבודה, יוצא בין 12:30-14:30 להפסקה. כ-ו-ל צהריים בתקופות החמות של השנה המנורת הגה הייתה אדומה וההגה היה קשה כאבן, לא עזר מספר הכיבויים וההתנעות מחדש (עליתי על הטריק הזה ובסוף זה הפסיק לעבוד). בקיצור - נוסע ככה עד למתחם של האוכל, אוכל ארוחת צהריים, חוזר לעבודה. בערב מתניע לנסוע חזרה, ותמיד הייתה כבוייה וההגה רך כרגיל. בסוף הבנתי שזה קורה רק כשהרכב חם. כי לאחר שהצלחתי למצוא חניה מקורה כ500-600 מטר מהעבודה והייתי מחנה שם זה לא היה קורה.

יניב1190 - שמח שאתה מזלזל בניסיון רב של כמה שנים של אנשים אחרים.

מבחינתי אתם יכולים להמשיך לחשוב שאני רושם שטויות, אבל אחרי שנתיים וחצי ניסיון עם הנבלה הזאת (וכן זה רכב פשוט נבלה) יש לי מספיק ניסיון עם התקלות שלה.

נ.ב
לא הפעלתי את המצב CITY אפילו פעם אחת מהשנייה שקניתי את הרכב, עברתי אליו מרכב ללא הגה כוח בכלל והמצב הרגיל סיפק אותי לחלוטין!

נערך לאחרונה על ידי m.l : 28-07-12 ב 15:51.
m.l מנותק   הגב עם ציטוט