צפה בהודעה יחידה
ישן 23-06-12, 21:16   #16
glmn180
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 55S
הודעות: 55
החלפת טרמוסטט

היום החלפתי טרמוסטט. העבודה לקחה לי כחצי שעה, כולל ניקוי של אזור החיבור לטרמוסטט משאריות של סיליקון ששימש לאיטום הטרמוסטט הישן.. ועוד שעה( ! )לקח לי למצוא את הפקק של הניקוז שנמצא ליד קיר האש (נמצא לבסוף על הכיפוף של הקרטר). בוצע ניקוז משני הפקקים, ואז נתתי למנוע לעבוד ולהפעיל את הוונטה פעמיים. הכל עבד תקין כולל נסיעה של כחצי שעה, הטמפ' שיחקה הרבה פחות מאשר עד כה (עד ההחלפה היא נעה בין 80 ל91 מעלות) אלא שכשהגעתי לנסיעה עירונית, שמתי לב שהוונטה נכנסת באיחור יחסית למה שהיה בעבר. עד הים הוונטה נכנסה לעבודה בערך ב 91 מעלות ואילו עכשיו היא נכנסת לעבודה בערך ב 94 מעלות (הדיוק בגלל שיש לי מד טמפ' לא מקורי).
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG1502.jpg
צפיות: 1744
גודל:  61.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG1501.jpg
צפיות: 1679
גודל:  74.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG1500.jpg
צפיות: 1569
גודל:  60.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG1465.jpg
צפיות: 1745
גודל:  70.7 KB  

נערך לאחרונה על ידי glmn180 : 23-06-12 ב 21:25. סיבה: תיקון
glmn180 מנותק   הגב עם ציטוט