צפה בהודעה יחידה
ישן 28-02-07, 22:32   #8
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי Vin_Diesel
אז אני מה עושה זה כל פעם יש ניצול בכוח הדחיפה מהתאוצה ואז לוחץ קלאץ וטורים יורדים למצב סרק רגיל ולוחץ דוושת בלם לשם האטת או עצירה והאם זה חוסך את הצריכת דלק או שמא?
מה שאתה עושה זה מסוכן בעליל, נתחיל מזה. נסיעה בהילוך סרק (גם לחיצה על המצמד) אינה בטיחותית.
מה גם שכאשר אתה בהילוך, ועוזב את דוושת הגז, המצערת סגורה לחלוטין, וכמות הדלק שנכנסת בסופו של דבר למנוע הינה מזערית.
עדיף שתיתן למנוע לבלום את הרכב, מאשר להשתמש בבלמים כל שניה.
ועוד על זה, יש הרבה שטוענים שאם מגיעים לכיכר נאמר, במהירות נמוכה, בהילוך שני לדוגמא, ולא לוחצים על המצמד, במצב שבו הרכב רועד מעט, המנוע לא משתמש בדלק כלל. מה שקורה זה שהוא מניע את עצמו מכח האנרציה.
אגב, מנסיון על רטוב, הרכב לא נכבה בהילוך שני במהירויות מגוכחות ממש, וגם לא רועד בכלל.