צפה בהודעה יחידה
ישן 03-03-12, 16:08   #4
וויליאם קרליני
מנהל
 
האווטאר של וויליאם קרליני
 
תאריך הצטרפות: Feb 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו GT
הודעות: 292
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit צפה בהודעה
שלום,

1) ישנו חיישן נוסף שקובע את ריכוז התערבות והוא חיישן למדה . יושב על האגזוז .
2) גם חיישן טמ"פ אוויר במערכת היניקה משנה את התערובת כפונקציה של טמ"פ אם אינו קיים או
תקול יתכן והמחשב יקבל נתונים שגויים לגבי טמ"פ הסביבה וינסה לפצות על כך בתוספת דלק .
3) האם החלפת MAP או MAF ? אחד דוגם לחץ מניפולד כניסה , השני ספיקת אוויר לטורבו .

יכול להיות שגם לחץ הדלק יצור בעיה ,
עמית
שלום עמית,

טוב קודם כל תודה על העזרה,

אז ככה דבר ראשון החלפתי חיישן MAF ,וזה לא השפיע במיוחד בהתחלה עבד טוב ואחרי כמה דכות התחיל עוד פעם להיות ממש עשיר

אחרי זה פירקתי את חיישן MAP ניקיתי אותו טוב, הנעתי חזרה, לא השתנה עדייו מלא דלק
ניתקתי את החיישן לראות מה קורה, וזה לא השפיע גם כשהוא לא מחובר

את הלמדה לא נגעתי אבל יכול להיות שזה הבעיה

השאלה היא או שזה חיישן MAP או שזה למדה או לחץ דלק גבוה מדי

יכול להיות שזה חיישן טמט' מיים זה שיושב על הבית טרמוסטת?

אם צריך להחליף אחד הדברים האלו איפה ניתן לקנות את החיישינים האלו והאם יש רכב שיש לו חיישנים כמו של הפונטו GT

עמית שוב תודה
וויליאם קרליני מנותק   הגב עם ציטוט