צטט:
במקור פורסם על ידי speedfly
יונית זה מה שמעביר לתרמוסטרט את המידע והוא מחליט אם להעביר את הזרם למערכות השונות או לא.
בכל מקרה הטמפרטורה התקינה של פיאט פונטו היא 90 מעלות, הבעיה היא שיותר קשה למערכת קירור לקרר את המנוע ב90 מעלות מאשר מב80 מעלות לכן התקינו לי תרמוסטרט של 80 שבמקום שאני אגיע ל95 מעלות אז אני מגיע ל83-85 מעלות ביום חם
|
חבר, ברוך הבא לפורום, מה שרשמת בהודעה הזאת לא נכון בכלל!
ממליץ לחפש בגוגל ובפורום את עקרון פעולה של מערכת הקירור, כולל שירטוט חשמל.
"מוסכניק" שלך ועוד הרבה "מוסכניקים" בארץ חושבים שהם הרבה יותר חכמים ממהנדסי מערכת קירור של פיאט ולכן מחליפים יוניט חום לאחד שמופעל בטמפ' נמוכה יותר, רובם גם מפרקים טרמוסטט על הדרך וכמו שאמרת משאירים רק מהירות גבוה במאוורר. זה נקרא חאפריות!! זה לא עוזר, זא רק עושה צרות.
במקומך הייתי מוחק את המס' הטלפון שלו ושוכח איפה המוסך שלו.
כמובן שצריך לשחזר את מערכת הקירור חזרה למקורית!