צפה בהודעה יחידה
ישן 07-01-12, 16:49   #1
MoRtZkInG
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס דינמיק
הודעות: 37
צטט:
במקור פורסם על ידי Pika007 צפה בהודעה
אם הטיפול במורשה, אז מן הסתם פלאגים/מסננים החליפו למה שדרוש, והשמן לפחות ברמה קבילה+
לגבי פרונט, הרכב לא חייב למשוך לצד. בדוק כיוון פרונט ובצע אם צריך.
תבדוק מה מצבם של הצמיגים, וכמובן לחץ אוויר.
בדוק מתי בוצע טיימינג אחרון, ובצע אם צריך.
מומלץ גם, אם לא עשו את זה ב 10K קילומטר האחרונים לפחות, להוסיף למיכל דלק לפחות חצי מלא (ורצוי 3/4) פחית של K44, ולהרביץ ל 30-50 ק"מ שאחרי זה ("להרביץ"= אל תפחד למשוך ל 4500 סל"ד. משום מה בישראל 3000 סל"ד זה איזה קו קסם עליון שאסור לחצות)
אם המערכת שלך סתומה בפיח זה יכול לנקות הרבה ממנו ולשפר את המצב.
פלאגים לא החליפו בטיפול כי זה היה טיפול 100K.
מה שכן, במהלך 2011 החליפו לפי ההיסטוריית טיפולים שמשכתי כשקניתי את האוטו, מצתים מקוריים, רתמת חוטי הצתה וסליל הצתה. הטיפולים היו במוסך מורשה.
(אגב, בדיוק שנה קודם, גם החליפו מצתים ורתמת חוטי הצתה - מה כל שנה צריך להחליף מצתים?)

אני צריך באמת להחליף צמיגים. אני אפתח תראד על זה כדי לקבל המלצות.
הצמיגים עם לחץ תקין, ופשוט הגיע הזמן להחליף אותם.
מה לגבי פרונט? מה זה "בדוק כיוון ובצע אם צריך"? איפה אפשר רק "לבדוק"?

עכשיו לגבי ה-K44.
א. איפה קונים את זה?
ב. כמה זה צריך לעלות?
ג. איך משתמשים בזה? למה חצי פחית ולא כל הפחית? מה אני אעשה עם שאר הפחית?
ד. זה ישפר את הצריכה עד כדי כך? (אני מזכיר לך, הרכב שלי עושה 1/11 במשולב והממוצע לפי הפורום הוא 14-15 - הבדלים של 25%...).
אמרו לי ש-K44 (וכל תוסף) זה... יפה וטוב אבל 25%? חוץ מזה שמישהו אמר לי שאם אתה מתדלק בסונול (עם הגולד95 שלהם) זה כבר כולל תוספים בפנים (ואני מתדלק בסונול...).

אני לא מבין למה הפונטו שלי אוכלת דלק ככה...

נ.ב. - אנשים בארץ לא "מושכים" ל-3500 סלד פשוט כי... אם אתה מושך ככה בארץ אתה מגיע לפקק או רמזור אדום תוך 14 שניות...
MoRtZkInG מנותק  
הגב עם ציטוט