צפה בהודעה יחידה
ישן 25-12-11, 17:11   #6
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
כמו שכתבתי לך בקארספורום, הווריאטור אחרי על תזמון השסתומים המשתנה במנוע.

הבעיה היא בתיעול השמן אליו, לא בחלק עצמו. החלק עצמו בסדר גמור.
בהנעות קרות, השמן לא מספיק להגיע אליו, ולכן הוא עובד מספר רגעים "על יבש" ולכן, עם הזמן, נשחק.
נזק לשאר מכלולי המנוע, גם אם הווריאטור שחוק לחלוטין, לא יגרם.

רעש דיזלי קל בהנעה הוא משהו נפוץ במנועים האלה.

איך לדעת אם הוא דורש החלפה? אם מורגשת תופעה דומה למצמד מחליק.

שמן איכותי והמתנה של מספר שניות לאחר הנעה עוזרים להאריך את חיי החלק.

בהצלחה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 25-12-11 ב 17:13.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט