|
כמו שכתבתי לך בקארספורום, הווריאטור אחרי על תזמון השסתומים המשתנה במנוע.
הבעיה היא בתיעול השמן אליו, לא בחלק עצמו. החלק עצמו בסדר גמור.
בהנעות קרות, השמן לא מספיק להגיע אליו, ולכן הוא עובד מספר רגעים "על יבש" ולכן, עם הזמן, נשחק.
נזק לשאר מכלולי המנוע, גם אם הווריאטור שחוק לחלוטין, לא יגרם.
רעש דיזלי קל בהנעה הוא משהו נפוץ במנועים האלה.
איך לדעת אם הוא דורש החלפה? אם מורגשת תופעה דומה למצמד מחליק.
שמן איכותי והמתנה של מספר שניות לאחר הנעה עוזרים להאריך את חיי החלק.
בהצלחה.
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 25-12-11 ב 17:13.
|