![]() |
תקלה במאוורר פונטו HGT
היום זה היתחיל ,עם התנעת הרכב המאוורר עובד ללא הפסקה
ורק במהירות הגבוהה ..כשמיכל המיים מלא עד הקו העליון כך שמיים יש .. חום המנוע לא עובר את הרבע בשעון והרכב נוסע רגיל לגמרי מישהו ניתקל בבעיה דומה ?או בקיצור מישהו יודע מה התקלה ? תודה . |
חנית בשמש?
|
אתה רציני ?:eek::D לפי מה שאתה אומר היתי צריך להחנות על השמש ..הרכב בחניה מקורה כל הזמן
ומדובר בהתנעה ראשונית על מנוע קר לגמרי יכול להיות מצב שבגלל עודף גז במזגן התחילה הבעיה ? |
המזגן היה מכובה? והאוטו היה קר?
|
צטט:
מה שכן מיליתי גז במזגן ביום שישי. הבנתי שיש קשר בין עודף גז והפעלת המאוורר. כי חלק מהפעולה של המאוורר במהירות הגבוהה זה לקרר גם את הגז אולי בגלל העודף היתקבלה פקודת הפעלה של המאוורר?? |
זה קורה רק כשאתה מניע את האוטו?
האם מילאו לך גז עם מכונה? |
יש מפסק לחץ גז על צינור גז לחץ גבוה.נתק את הפלג של המפסק ואים הפסיק ,הבעיה במזגן.ותחזור למי שטיפל במזגן.
|
צטט:
הדבר הכי דפוק שקיים בו ..אז עמדתי על כך {אולי כמו אידיוט }שימלאו לי יותר גז אז באמת המזגן קירר בצורה הכי קיצונית שהכרתי וכמובן צצה הבעיה:mad: ניסיתי קודם להוריד קצת גז ,המאוורר בעוצמה הגבוהה הפסיק להישתגע אבל נשאר לעבוד בעוצמתו הנמוכה קבוע ללא הפסקה.. והמזגן המאד "לא יעיל "של הHGT חזר להיות עלוב כמו בHGT רבות שאני מכיר על תקן של מפזר חום .. |
צטט:
תודה ..אני אבדוק את זה |
פעולת מאוררי הרדיאטור
למיטב ידיעתי יש 2 מאוררים לרדיאטור ושניהם פועלים תמיד ביחד, או במהירות איטית או במהירות מהירה.
מאוררים אלו מופעלים ע"י מחשב נהול המנוע או בתלות של חום המנוע או בתלות של לחץ גז המזגן, כפי שכתבו קודמיי. מאוררי הרדיאטור פועלים בצורה חשמלית של טורי/מקבילי, קרי ששלושה ממסרים מפעילים אותם ואז או שהם מתחברים טורית ופועלים לאט במתח של 6V או שהם מתחברים מקבילית ואז פועלים מהר ובמתח של 12V. מילוי גז המזגן חייב להתבצע ע"י ריקון כל הגז המע' ואז מילוי גז ע"י מכונה יעודית במשקל מדויק לפי הוראות היצרן. אם אכן לחץ הגז במזגן גבוה מדי המאוררים יפעלו גם ללא צורך. בברכה - רפי לין |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©