![]() |
תדלוק בעייתי
חברה למה תמיד שאני מתדלק האקדח כל הזמן קופץ?
|
זאת לא בעיה, ככה זה בפונטו.
מס' אפשרויות לעקיפת ה"בעיה": 1. הוצא מעט את האקדח מפתח התדלוק. 2. תדלק על מהירות נמוכה. 3. הטה מעט את האקדח שמאלה או ימינה ותדלק. |
אני הופך אותו לגמרי
|
צטט:
אני לא חושב שמהנדסים בפיאט התכוונו כך לתכנן את האוטו . קיימת בעיה באיוורור של מיכל הדלק , דהיינו הגזים של הדלק לא מספיקים לצאת מהמיכל בעת תדלוקו . האקדח "חושב" שהמיכל מלא ומקפיץ אותו . אני לא יודע איך אפשר לפתור את הבעיה , היות ולא מכיר מערכת איורור של מיכל הדלק בפונטו ...לכן אצטנע בהמלצות .... הניחוש שלי אומר שצינורית ניקוז הגזים ממוקמת במיכל קרוב לכניסה של הדלק ולא באמצע כמו ברוב המיכלים. לכן ,צריך להעביר אותה למקום אחר .... |
כמובן שלא, מדובר בכשל תיכנוני.
מכיוון שאף אחד לא התעסק עם זה והיבואן טוען ש"ככה זה", אז רשמתי שזאת לא בעיה. |
אני פשוט שם אותו ממש בפתח...
כלומר, מכניס אותו כך שיזיז את השסתום וזהו. רואה שהוא "מחזיק" את עצמו בזמן התדלוק ולא בורח מהלחץ, ועוזב. לא קופץ עד לתום התדלוק. אבל זה בהחלט היה מבדר בתדלוק הראשון אחרי שקניתי אותו, והתלוננתי למוכר בYELLOW דרך האינטרקום שהמשאבה שלהם מקולקלת כי היא כל רגע קופצת :D |
אצלי זה קיים בשני הפיאט פונטו בבית.
|
דובר עשרות פעמים על זה
גיא סיכם בצורה טובה את העניין אין מה להוסיף בנידון |
צטט:
תכניס את הפיה עד שהקפיץ שיש על הפיה נוגע בפתח המיכל דלק ( החיצוני ) ותתדלק בנוחות ... לפחות אצלי זה עובד מצוין. |
צטט:
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©