מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   שאר הדגמים - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=30)
-   -   פורד פיאסטה מקרטעת (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=19312)

123sagi321 26-03-16 23:02

פורד פיאסטה מקרטעת
 
שלום לכולם

יש לי פיאטסה 97 לאחר איבוד מים בגלל פלאנג חלוד המנוע התחמם
אחרי שסידרתי את הנזילה התברר שהחיישן חום לא היה תקין (תקוע על מקס) ,למרות שיכול להיות שהמנוע כן רתח אני אישי לא הייתי באותה נסיעה
התחלתי לנסוע לכוון הבית ואחרי 10 ק"מ הרכב התחיל לקרטע במאמץ קל
שמניעים הוא עובד סבבה נוסעים 50 מטר עם מאמץ ואז הוא מתחיל לקרטע ,עם נוסעים איתו ממש עדין אפשר לנסוע איתו
בדקתי לחץ דלק במסנן והוא מראה 15 PSI שזה נראה לי נמוך
בדקתי לחץ דלק הכניסה למזרק וגם הוא נראה לי 15 PSI לא משנה כמה אני משחק עם המצערת
יש ריטוטים מינורים בשעון כשיש את קירטועים

למשהו יש רעיונות??

yair791 27-03-16 06:04

יתכן ויש גם בעיה בראש מנוע ולא רק לחץ דלק לא תקין
כאשר בדקת את הלחץ דלק האם ניתקת את הואקום לווסת דלק ליד המזרקים ?
לחץ דלק הוא 3באר עם ווסת מנותק ו2.7 עם ווסת מחובר
אם עשית את הבדיקה נכון אז הלחץ נמוך מאוד
אבל ראשית תטפל בבעיה של שעון החום שתקוע אי שם למעלה

123sagi321 27-03-16 17:00

צטט:

במקור פורסם על ידי yair791 (הודעה 137233)
יתכן ויש גם בעיה בראש מנוע ולא רק לחץ דלק לא תקין
כאשר בדקת את הלחץ דלק האם ניתקת את הואקום לווסת דלק ליד המזרקים ?
לחץ דלק הוא 3באר עם ווסת מנותק ו2.7 עם ווסת מחובר
אם עשית את הבדיקה נכון אז הלחץ נמוך מאוד
אבל ראשית תטפל בבעיה של שעון החום שתקוע אי שם למעלה

את השעון חום סידרתי כבר באותו יום ,החיישן היה מקצר לגוף וגרם לשעון להראות מקס' קבוע
המנוע שלי הוא מנוע CFI חיפשתי ווסת דלק אבל לא מצאתי ,ראיתי באינטרנט שיש ווסת דלק אבל לא מגיע אליו צינור וואקום
אתה ממליץ לעשות בדיקת קומפרסיה??

yair791 27-03-16 21:18

לא מופיע לי באוטודאטה הדגם מנוע הזה תעיף מבט ברשיון הרכב ותירשום את הדגם מנוע שרשום ברשיון
על כל מקרה בלי קשר לדגם המנוע לחץ דלק של 15 PSI הוא נמוך מאוד
אתה חיברת את השעון לפני החליל של המזרקים נכון?
תנסה לחבר אותו לפני הפילטר דלק ואם יש ספק לגבי מצב הפילטר תחליף אותו

123sagi321 27-03-16 23:55

צטט:

במקור פורסם על ידי yair791 (הודעה 137237)
לא מופיע לי באוטודאטה הדגם מנוע הזה תעיף מבט ברשיון הרכב ותירשום את הדגם מנוע שרשום ברשיון
על כל מקרה בלי קשר לדגם המנוע לחץ דלק של 15 PSI הוא נמוך מאוד
אתה חיברת את השעון לפני החליל של המזרקים נכון?
תנסה לחבר אותו לפני הפילטר דלק ואם יש ספק לגבי מצב הפילטר תחליף אותו

זה מנוע ישן יותר מעיין קרבורטור אבל עם הזרקה ,אין לו חליל יש מזרק אחד ממש לפני הפרפר
http://www.fiestaturbo.com/phpBB/gal...6_(Medium).JPG
http://www.fordmanuals.org/page-1074.html

123sagi321 09-04-16 13:07

עד עכשיו אני לא מצליח להבין מה הבעיה
התחלתי לבדוק כל מיני מחישנים שקשורים בבקרה על הדלק וראיתי שהחיישן MAP לא מראה שינויי ככול שהסלד עולה
הוא נשאר קבוע על 2.53 וולט לא משנה כמה המנוע מועמס ,הבאתי חיישן יש שניה וגם הוא מראה אותו דבר
מקריאה באינטרנט הוא אמור להראות קרוב ל1 וולט בסרק וככול שעולים בעומס הוא אמור להראות עד 5 וולט
אצלי הוא קבוע

זה לא נראה לי תקין והאם זה יכול לגרום לתקלה הראשית??

yair791 09-04-16 14:21

אני חושב שהבעיה היא במשאבת דלק או משהוא בקו שלא נותן לדלק לבגיע כי לחץ כל כך נמוך של דלק זה לא תקין אצלך זה הזרקת דלק חד נקודתית אמור להיות לך בין 2.5-3 באר ולך יש 15 PSI שזה מאוד נמוך תעשה את ההמרה מבאר לPSI ותיראה איזה הבדל

123sagi321 09-04-16 21:32

2.5 - 3 באר זה 36 -43 PSI גם לי נראה שזה הלחץ שאמור להיות לי במערכת אבל איך אני יכול לאמת את זה

אם למשהוא מאזור ראש העין יש פיאסטה כמו שלי כדי שנוכל להשוות נתונים אני ממש אשמח
מה שחשוב לי לבדוק ה לחץ דלק וחיישן MAP שאני לא מבין למה הוא מראה לי קריאה קבועה

yair791 09-04-16 23:26

מערכות הזרקה למינהם לא עובדות על לחצים נמוכים תפרק את המשאבה ותחליף או שאולי יש שם ווסת לחץ שהוא תקול


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:14.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©