![]() |
בעיה בטמפרה 92
מה המצב חבר'ה\, הבעיה שלי היא כזו - יש לי טמפרה 92 1.6 קרבורטור.
ברגע שאני מניע את הרכב והמנוע קר ,היא עובדת על טורים מאוד גבוהים(כ2000-3000) כ10דק' עד שהמנוע מתחמם לגמרי ואז זה יורד לרגיל(באזור ה900-1000) . זה לא אמור להיות ככה , יש למישהו מושג למה זה? |
זה בסדר ותקין.בדר"כ צ'וק מופעל כאשר מנוע קר באופן אוטומאטי כדי להחמם את החלקים נעים במנוע וכשהיא מתחממת,היא מכבה את צוק ואז טורים יורדים למצב נורמלי וכך תוכל להתחיל לנסוע.
יום נעים. |
סלד גבוה בעת התנעה !
צטט:
בפיאט טמפרה הצוק הוא ידני, ולכן אין כל סיבה שהסלד יהיה גבוה בעת ההתנעה, וירד רק כשהמנוע חם. יש לבדוק זאת בדחיפות במכון קרבורטורים, המשך נסיעה עם סלד גבוהה בעת התנעת מנוע קר, יגרום לבלאי מהיר למנוע, ולהגברת תצרוכת הדלק. פרטים נוספים בהודעה פרטית, או בטלפון הרשום בחתימה. בברכה צביקה |
אה חשבתי בשנות ה90 כבר החליפו את המודרניות ואז אם זה ידני כמו שאתה אומר, אז זה שונה.
|
פיאט טמפרה
כנראה שמדובר בפיאט טמפרה עם מע' אקלים (מזגן, חימום ואורור) דיגיטלית מקורית ואז בקרבורטור יש שני מרימי סבובי מנוע (טורים).
האחד פועל כשהמנוע קר עד להתחממותו והשני פועל רק בהפעלת מזגן. אולי צריך רק לכוון את מרים הסבובים הראשון הפועל כשהמנוע קר לרמה קצת נמוכה יותר. בברכה - רפי לין :) |
אכן מדובר במע' אקלים.
יש לי איך לבדוק/לטפל בבעיה בבית? או שאני חייב לקחת אותה למוסך או אפילו מכון קרבורטורים? בדרך אגב כמה עולה כיוון קרבורטור לחייה הזו? :) |
כוון קרבורטור
גש למכון קרבורטורים.
בברכה - רפי לין :) |
מישהו בבקשה יכול לתת הערכה כמה ביקור כזה (לצורך כיוונון הקרבורטור) יכול לעלות?
אני חייל צריך לחשב דברים כאלה כמה חודשים לפני שנוסעים לשם :) |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©