![]() |
התייעצות - תקלה לאחר טיפול במוסך מורשה
שלום,
היום הכנסתי את הגרנדה למוסך מורשה לטיפול 60,000 ומכיוון שלא יכולתי לפספס יום עבודה לא נשארתי במוסך כדי "להשגיח" על התהליך. כשחזרתי לאסוף את האוטו, מיזוג האוויר זייף - עבד רק על עוצמה 4. בעוצמות 1/2/3 לא הייתה תגובה כלשהיא, לא אוורור ולא קירור. עשיתי "אחורה פנה" וחזרתי למוסך, שם אמרו שהם לא התעסקו במערכת המיזוג בכלל והפנו אותי לחשמלאי ששאל אם האוטו עדיין באחריות (כבר לא). לאחר שיחה בין החשמלאי ואחד העובדים במחסן החלקים - שלא שמעתי את תוכנה - החשמלאי פירק את אחד החלקים באיזור שמאחורי תא הכפפות ו"אלתר" פתרון בעזרת חוט נחושת. ה"אלתור" עבד והמזגן עבד בכל העוצמות, ושוב, מיהרתי לחזור לעבודה ויצאתי מהמוסך. אבל... אחרי שיחה עם מנהל המוסך בעבודה (אדם מאוד מקצועי ואמין איתו אני בקשר טוב) הוא המליץ לי מאוד לחזור למוסך ולהתעקש שימצאו פתרון אחר. במיוחד עקב כך שהגעתי עם מזגן תקין ויצאתי עם מזגן שאינו תקין 100%. חשוב לציין שהמזגן עבד היטב לפני הטיפול - בלי זיופים ובלי תקלות בכלל. חוץ מהלקח לפעם הבאה - לעמוד ולהשגיח שהכל מתבצע כראוי - מה אתם ממליצים לעשות? |
לגשת למוסך ולדרוש תיקון הולם לבעיה על חשבונם.
אם זה לא הולך, להגיש תלונה באיגוד המוסכים. לבסוף, לא להגיע למוסך יותר לעולם. באיזה מוסך מדובר? |
תודה Caveman.
אחזור למוסך ביום שישי ונראה מה יוליד יום. כמובן שאדאג לעדכן גם את החברים בפורום. המוסך, לשאלתך, הוא מוסך פיאט בעכו (פטין). האוטו טופל שם בעבר במסגרת האחריות והבנתי שהיו חוות דעת טובות על המוסך ולכן פניתי דווקא לשם ולא למוסכים בחיפה שקרובים אליי יותר... אם קצת נגלוש מנושא ההודעה - באיזה מוסך מורשה אחר בצפון כדאי להמשיך לטפל? |
אם הנושא לא יטופל לשביעות רצונך, אנא פנה לשירות הלקוחות של סמל"ת.
כן אני יודע שהרכב כבר לא באחריותם. |
כואב הלב שיש לקוחות כמוך!
אם הם עשו לך טיפול שמנים ופילטרים אז מה זה קשור למזגן. פעם שמעת על צירוף מיקרים? היה לי לקוח עם סובארו לאונה ישנה שעשיתי לו טיפוך 10000. אחרי שהוא יצא. הגיר שלו הפסיק לעבוד.כך בחשבון שאני לא נגעתי בגיר רק שמן מנוע ופילטרים. הוא חזר עלי ותענה שאני אחרי לבעיה כי לפני כן היה הכל תקין. אחרי שפתחתי לו את הגוברנור של הגיר הידברר שנשבר כתוצאה מבלאי הגיל. ביגלל צורת הדיבור שלו חייבתי אותו כפול על התיקון. אתה צריך לעבוד בתחום כדי להבין מה קורה ואיזה לקוחות נופלים פתאום. כך שלפני שאתה זורק מילים לאויר תיבדוק מה הם עשו לך בדיוק, ואז תקשר, ואם הם נגעו לך במערכת אז תדבר, אם לא חבל שתיתלכלך ותלכלך סתם. מצטער אם פגעתי. |
גיא ידידי אתה צודק אבל קליינטים בלי רקע טכני לא יכולים להבין מה שאתה אומר כי במוסכי החברה ואני מדבר בכללי כעת לא על פיאט רק , מראים ללקוח שהם האלוהים של המנועים ושהמנוע הוא קופסה שחורה שאסור לקליינט לדעת מה מתרחש בו, לגבי פותח השרשור בעיה זו כתוצאה ממשחק עם החשמל.
הבעיה שתארת היא כזאת מאחורי תא הכפפות ברוב המכוניות יש נגד שמחובר אליו שקע חשמלי ושני ברגי הילן הוא אחראי לווסט עוצמת האוורור שאתה שולט דרך מתגים 1 2 3 4 עכשו שאתה מפעיל במצב 4 אז הוא מקבל זרם ישיר וכאילו שהנגד לא קיים לכן עבד אצלך רק ב 4 מה שהם אלטרו ואני די בטוח שזה מה שעשו שמה שביטלו את הנגד והלחימו ישר עם חוט נחושת דבר שמהווה סכנה אם נהיה קצר במערכת אז כלום לא ימנע ממנו לשרוף את החוטים והרכב וקצר אצלך כבר כנראה התרחש וכתוצאה מזה נשרף הנגד נגד כזה עלותו מזערית אפשר לקנות בפירוקיה ב100 שקל ולהחליף לבד זה שני ברגים ושקע בלי ידע טכני בלי כלום אגב נגד של פונטו ספייס MK2B יכול גם להתאים |
צטט:
קצת הבהרות: בלילה שלפני נסעתי באוטו עם מזגן שעבד וקירר מצויין - אחרי הטיפול, שמתוך הבנתי כולל החלפה של פילטר המזגן, הוא לא עבד. כשראיתי שהמזגן לא עובד חזרתי למוסך כדי ש"יעיפו מבט" שוב פעם - אולי לא חיזקו מספיק את אחד החיבורים או שכחו לחבר איזה כבל... - בלי הרמת קול ובנחמדות, בדיוק כפי שהתייחסו אליי כל עובדי המוסך. ועדכון מהמוסך: הם אומרים שלא היה מגע עם הנגד ושזו בעיה שקורית בהרבה רכבים והחשמלאי פתר את זה בעזרת חוט הנחושת. חלק חדש עולה כ250 ש"ח. צטט:
נשמע שלא מומלץ להמשיך לנסוע ככה. אני אחפש נגד בפירוקיה. |
אין בעד מה ידיד
אפשר להמשיך לנסוע זה לא משפיע על מנוע ועל כלום רק אני ממליץ לך ואפילו מזהיר אותך אל תשתמש במזגן בכלל עד שאתה מחליף ת'חלק וגם אוורור אל תשתמש אגב בכל זאת אתה יכול להתלונן לסמל"ת כי מה שעשו זה תיקון חמור ואפילו מסוכן שלא לקח בחשבון בטיחות של נוסעים וכנגד הוראות היצרן שאמורים לפעול לפיהן לכן כנראה מנהל המוסך בעבודה התעקש על התיקון שעשו בברכה ברא |
אכן יש בלגאן בחשמליה שם. כמה חבל.
עימאד המכונאי ועבד האחראי על הפחחות עושים דווקא עבודה מדהימה. אני הייתי הולך וקונה חלק חדש בשביל 250 ש"ח ולא מתלכלך עם חלק מפירוקיה שרק למצוא אותו עולה 50 ש"ח ולקנות אותו עולה עוד 100 ש"ח מינימום. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©