![]() |
לא מתבייש לשאול ולא בצחוק.
אני עסוק עכשיו בצביעת הרכב החדש שלי.
בפעם האחרונה שצבעתי רכב בצבע דו שכבתי, הייתה לפני כשנתיים. לכן החלטתי לרענן מעט את הנוהל. נכנסתי לאינטרנט. באתר בעל רכב שאל, "צבעתי כבר כ4 רכבים ,בכולם הצבע יצא נחמד הבעיה היא שהצבע לא יוצא חלק. צבעי אמר לי שזה יכול להיות בגלל כמות המקשה / טינר שאני שם בצבע . מהם האחוזים שצריכים להיות בצבע דו שכבי ,כמה טינר וכמה מקשה ?". יודע דבר ענה לו, "את הלכה אתה מערבב עם 2 לכה אחד מקשה ו10% טינר יחסית לכול השלושה. את הצבע אתה מערבב 2 צבע אחד טינר בלי מקשה". לא הבנתי את המשפט, " יחסית לכול השלושה". תודה דוד. |
צטט:
2 לכה-על כל בקבוקון לכה 10% טינר 1 מקשה-על בקבוקון המקשה 10% טינר סה״כ 10 % טינר על כל בקבוקון של חומר, או פשוט 10 % אחוז טינר לכל השלושה יחד! |
1 צירוף קובץ(ים)
תודה לך תומר.
טרם הבנתי. נניח שאני שם במיכל הערבוב חצי ליטר לכה. לזה אני מוסיף רבע ליטר מקשה. ז.א יחד יש לנו שלושת רבעי ליטר. אז כמה טינר אקרילי להוסיף ?. כך נראה שלב ההכנה לצבע שטרם סיימתי. המון עבודה. מישהו לא ידוע כתב לי בעיר על שימשת הרכב "קמצן מעט צבע לא יזיק". :) מקווה שאביך לא כועס שאמרתי לאשתי שתיתן לו עם הקפה את העוגה שבמילא צריכים לזרוק. :) מסור לו ד"ש ממני. דוד. |
צטט:
לחצי ליטר לכה הוסף 50 מ״ל טינר לרבע ליטר מקשה הוסף עוד 25 מ״ל טינר סה״כ 75 מ״ל טינר לתערובת כולה יחד! שכחתי לציין שישנם מקומו. שיוכלו לתת לך את הצבע והלכה מעורבבים כבר ומוכנים לצביעה על מנת לחסוך את הבלבול ביחסים! לגבי העוגה בכל הקשור לעוגות אין לאבא שלי בעיה עם עוגות בכללי וגם עם כאלה שאינן רצויות יש בו אהבה רבה למתוקים!(והוא תמיד נשאר רזה) :) אני בכלל לא מאמין שאתה עוד זוכר לפרטי פרטים את ביקורנו אצלך! |
1 צירוף קובץ(ים)
צטט:
אז מה, שוב לשטוף ?. לכן אני משתמש בשני פיסטולטים. אחד לצבע והשני ללכה. האדום בתמונה הוא החדיש בעל 3 ברזי כיוון. מאחר שמזמן לא צבעתי דו שכבתי, אני לא בדיוק זוכר כיצד לכוון אותו. כדי לכוון אותו צריך להכניס לו צבע ולהתיז על פח. זה גורם לבזבוז צבע מעורבב שהוא לא זול. אם כבר תפסתי אותך בגרון. :) אולי אתה יכול להעלות קישור למדריך כיצד לכוונו. כתוב עליו, ltw Devilbiss תודה דוד. |
הכוונה שלי הייתה לצבע מוכן נפרד ולחכה בנפרד מוכן.
בנוגע לאקדח פשוט מאוד: הברז התחתון אחראי על כניסת זרימת האוויר לאקדח, להפחתת הלחץ סובב את הברז עם כיוון השעון. הברז העליון ביותר אמור להיות מסובב שני סיבובים כנגד כיוון השעון ולהישאר במצב הזה הוא אחראי על צורת ההשפרצה, או בשפה המקצועית pattern(גימור/צורה/מרקם) הברז מתחתיו אחראי על רמת הגימור, הגימור יבש מדי, הקטן את זרימת האוויר על ידי הפחתת לחץ האוויר בכניסה. אם הגימור רטוב מדי, הקטן את זרימת הנוזל על ידי סיבוב בורג המחט בכיוון השעון. אם הגימור הוא גס מדי, הגבר את לחץ האוויר בכניסה. אם החלקיקים עדינים מדי, הפחת את הלחץ בכניסה. |
איזה הוראות הפעלה לא סתם אומרים שצבע זה אומנות
עכשיו ראיתי את התמונה של ההכנה לצבע ,בעני לא צריך להמשיך ניראה מיוחד ככה תעשה סיבוב לכה שיראה ככה ;) אח שלי עכשיו בא ולקח את הבלנו שלו אחרי דוד היא נוסעת נהדר הגיר מחליף פשוט שיגעון והסחיבה מצוינת |
מה פתאום להתיז לכה שיראה ככה. ?.
אז מה אעשה בחומרים ובצבע שקניתי לפי קוד ?. שמח שסוף סוף גמרת לתקן את הבלנו. הנייד שלך מנתק את השיחות. שלי בסדר, בדוק. דוד. |
זה לא בהכרח הנייד שלי למרות שתקינותו מוטלת בספק האשם המרכזי הוא חברת הוט מובייל
|
2 צירוף קובץ(ים)
תומר, מצאתי את סרגלי ערבוב הצבע. הכחול שייך לדו שכבתי.
לכן לא צריך למדוד ליטרים ומיליגרמים. יש בו שלוש שורות לאורך, בראש הכחול כתוב 100,50,10. הדבר מתייחס לכמות ל100% לכה 50% מקשה ו-10אחוז טינר. או בצבע 100% צבע ו-50% טינר. מה שטוב כאן, לא משנה איזה כמות שמים במיכל הערבוב, הסרגל מראה כמה להוסיף. תודה רבה רבה תומר היקר. דוד. |
שמחתי שניתנה לי ההיזדמנות לעזור לדוד הגדול שעוזר פה לכולם!
|
1 צירוף קובץ(ים)
יאיר, שלא תדע לכמה עבודה נכנסתי. ההכנה והעטיפה הם עבודה של שעות רבות.
טרם סיימתי לעטוף. הייתי מעדיף עבודה של החלפת מנוע במקום צבע. :) דוד. |
זה סיפור לעשות צבע כללי לכל הרכב
מהנסיון המעט שלי בתחום צבע הרכב אני מסכים איתך זה עבודה |
אח שלי היתקשר ורק משבח אותי על הרכב והזהרתי אותו שלא יתן לתימניה שלו ;) לינהוג ברכב
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©